Strafke
header-stripes

Ghislaine, Rosette en Chantal winnen cheques

Geschreven door redactie op maandag 13 november 2017 in rubriek Streeknieuws

Fotograaf: Shop & The City
Shop & The City en de beroepsvereniging van Truiense marktkramers verloten voortaan elke week drie digitale cadeaucheques op de wekelijkse Haspengouw Markt. Ghislaine Peters, Rosette Gare en Chantal Vansimpsen waren zaterdag de eerste winnaars.

 

“In maart lanceerden we het nieuwe concept voor de wekelijkse zaterdagmarkt. De kerntaak van deze innovatie was het creëren van extra beleving en dynamiek om nieuwe bezoekers aan te trekken zonder de vaste bezoekers te storen. Vandaag zien we dat dit opzet met open armen ontvangen werd door onze marktkramers”, aldus Schepen voor Markten, Pascal Vossius. 



“Dit project kent bovendien veel ruchtbaarheid in andere steden. Als marktkramer kom ik door de week in heel wat andere steden die opkijken naar onze marktwerking”, weet Nico Noppen, voorzitter van de Beroepsvereniging van Truiense Marktkramers. 

Themaprijzenpot

“Bij elke themaeditie zorgen we ook voor een themaprijzenpot. De bezoeker die tijdens onze themamarkt zijn of haar Shop & The City-kaart scant maakt die dag kans om naar huis te gaan met een extra prijs. Zo verlootten we onlangs nog 500 bakken bier onder de bezoekers van de Haspengouw Markt.” 

“Vanaf heden zullen we bovenop deze themaprijzenpot ook elke week 3 digitale cadeaucheques van de Haspengouw Markt verloten. Deze cheques zijn geldig bij de marktkramers op de Haspengouw markt”, licht Robin Paesen, Communicatiemanager, toe. 

 

 

 



Reacties



Ve zitten och op Faceboek