Strafke
header-stripes

Broers Mignolet lanceren eigen koffiecapsules

Geschreven door Redactie op woensdag 10 april 2019 in rubriek Streeknieuws

Fotograaf: Belgium Media
Het productenaanbod van Twenty Two Coffee breidt grondig uit. Wouter en Simon Mignolet komen met een nieuw concept op de proppen. Ze lanceren hun eigen koffiecapsules en wel meteen zes soorten, elk met hun eigen identiteit en smaak. De smaken zijn gentle, ristretto, classic, decaf, smooth en espresso.

Na de opening van hun tweede vestiging in Sint-Truiden, slaan ze nu de internationale weg in. In de loop van 2019 zal de focus op de verkoop van de koffiecapsules in heel Europa liggen. Deze zijn nu al te koop via de nieuwe webshop www.twentytwocoffee22-store.be.

De capsules hebben elk hun eigen intensiteit en samenstelling. Ze komen uit diverse landen en zijn per 10 verpakt in een handig, hersluitbaar doosje. Elke capsule bevat 5,2 gram koffie en is compatibel met elke Nespresso-machine.

“Onze klanten hebben ons geïnspireerd om deze koffiecapsules te maken. Wij kregen vaak de vraag dat ze thuis ook graag wouden genieten van een kopje Twenty Two Coffee. Dat kan dus vanaf nu. Ze kunnen de koffiecapsules online bestellen of kopen in één van onze koffieshops in Sint-Truiden”, aldus Simon Mignolet.

“Het heeft ons bloed, zweet en tranen gekost. We hebben er ongeveer 8 maanden hard aan gewerkt. Wij dragen kwaliteit hoog in het vaandel en dat moesten de koffiecapsules ook zeker uitstralen (en smaken). Of er nog meer soorten komen? Als het van ons afhangt wel”, aldus Wouter Mignolet.

De capsules zijn vanaf vandaag beschikbaar in de webshop. Om de marketing-campagne goed van start te laten gaan, maken de eerste 200 orders kans om gesigneerde items van Simon Mignolet te winnen.

 

 

Reacties



Ve zitten och op Faceboek