Natuurlijk is het jammer dat Touch of Joy er dit jaar niet bij kan zijn, maar we bekijken momenteel met veel zorg een waardige vervanging. Ook met Xandee wordt gekeken naar een mogelijke soloperformance – wat tegelijk een mooi eerbetoon aan Sergio zou kunnen worden. Het volledige, aangepaste programma maken we komende dinsdag bekend. Eén ding is zeker: de sfeer en het enthousiasme van de Yontec Après-ski blijven even sterk. En intussen wensen we Sergio een spoedig herstel – we kijken ernaar uit hem binnenkort weer op het podium te zien schitteren.
Bekijk hier het filmpje dat Sergio net gedeeld heeft.