Elena maakt armbandjes en schenkt opbrengst aan ons dierenasiel
Mooi gebaar van Elena die 350 euro schenkt aan ons dierenasiel. Het geld is afkomstig van zelf gemaakte armbandjes die ze met succes verkocht en waarvan de opbrengst de dieren in ons asiel ten goed zal komen.
© Dierenasiel sint-Truiden