Afelopen weekend gingen in Limburg de bekercompetities van start in het volleybal. Alvast een goede start voor de dames van Davost, met winst van alle ploegen! Volgend weekend ronde 2, dan begint ook de jeugd eraan. Dit jeugdtornooi zal doorgaan in de sporthal van nieuw Sint-Truiden, iedereen van harte welkom!
