Bert Stas geeft tekst en uitleg bij de wissel: “zowel Maruhan als Nishitan waren en blijven aan boord. De invulling van hun overeenkomst is dit seizoen wat herschikt, om maximale visibiliteit te garanderen voor beide partijen. In het kader daarvan krijgt Maruhan – al enige tijd één van onze belangrijkste partners – dit seizoen de kans om op de voorkant van het shirt te staan. Nishitan zal op de opwarmingskledij staan dit jaar.”
Wie of wat is Maruhan? MARUHAN is het grootste entertainmentconglomeraat in Japan en bezorgt de mensen daar via entertainment zoals de pachinko, bowlingbanen, speelhallen, theaters en golfbanen heel veel plezier in hun leven. Uiteindelijk doel is een entertainmentbedrijf van wereldklasse te worden.
Sinds maart 2022 is Maruhan een kapitaal- en zakelijke alliantie en een platinasponsorovereenkomst aangegaan met STVV via “Maruhan United Partners Co., Ltd.” (beheerd door Maruhan East Japan). Dit is het derde jaar van de platina-sponsorovereenkomst en het Maruhan-logo zal worden weergegeven op de shirts (borst) 2024-2025.
■Commentaar Maruhan Co., Ltd. Representatief directeur en president van de Oost-Japanse compagnie Yu Han
Door een platina sponsorovereenkomst met STVV te ondertekenen voor het seizoen 2024-2025 zullen we de supporters, teams en spelers van STVV verder ondersteunen. De uitdaging van STVV belichaamt werkelijk de filosofie van ‘Dream Challenger’.
■Commentaar van STVV-CEO Noriyuki Tateishi]
“Ik ben erg blij met het Maruhan-logo op de borst van onze shirts. Wij hebben éénzelfde doel: dromen najagen, en stappen zetten in het realiseren van die dromen. Door onze schouders samen onder die filosofie te zetten, kunnen we ons alleen maar versterken. Een win-win-situatie dus.”