“Het idee kwam voort uit de nood aan een eigen kantoor voor Walhalla Branding”, steekt Malyster van wal. “Walhalla Branding helpt scale-ups en KMO’s met hun sales strategie en contentmarketing. Vorig jaar nam ik een eerste werknemer in dienst en dus drong een eigen stek zich op. Ik werkte al langer samen met freelancers en solopreneurs en ook daar voelde ik de nood aan een professionele en betaalbare werkplek. In onze nieuwe coworking space kan je gefocust werken, van gedachten wisselen én klanten ontvangen. De cozy corner en keuken met gratis Nespresso koffie, thee en water dragen bij aan de huiselijke sfeer.”
Flexibiliteit als troefkaart
Waar andere coworking spaces vaak werken met jaarcontracten, biedt Walhalla Coworking betaalbare oplossingen op maat. “Er zijn verschillende formules mogelijk. We bieden zowel beurtenkaarten als abonnementen aan, alles is bespreekbaar. In de open space is er ruimte voor acht personen. Iedereen is vrij om er een werkplek uit te kiezen. Flexibiliteit, sociaal contact en netwerking staan hier centraal. Ik geloof sterk in een community gevoel tussen ondernemers en creatievelingen. Zo kan Walhalla Branding bijvoorbeeld een versterking zijn voor startende of groeiende ondernemingen. We geven ook inhouse opleidingen aan onze residents.”
Privé bureaus en vergaderzaal
“Naast de open werkplek zijn er drie focus bureaus beschikbaar. Dat zijn privé ruimtes waar één of twee personen in alle rust kunnen werken. Ideaal voor start-ups en coaches bijvoorbeeld. De eyecatcher van het gebouw is ongetwijfeld de knap ingerichte vergaderzaal, die plaats biedt aan acht personen. Perfect voor presentaties, demonstraties en management teams die off-site willen vergaderen. Voor iets grotere bijeenkomsten stellen we de open werkruimte ter beschikking”, besluit Malyster.