![đ](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/1f449.png)
![đ](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/1f449.png)
![đ](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/1f449.png)
![đ](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/1f449.png)
![đ](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/1f449.png)
![đ](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/1f449.png)
![đ](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/1f449.png)
![đ](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/1f449.png)
![đ](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t51/1/16/1f449.png)
Verkeer op de N80 heeft tijdens de werken steeds doorgang in ÊÊn rijrichting, aan de kant waar niet wordt gewerkt. Op het kruispunt aan de werfzone kan je enkel rechtsaf draaien tijdens de werkuren.
Het verkeer in de andere rijrichting, aan de zijde waar wordt gewerkt, volgt een omleiding via de N722 Hasseltsesteenweg. Overdag, op de twee vrijdagen, is de N80 ter hoogte van de twee kruispunten terug opengesteld in alle richtingen, maar dan rijdt het verkeer tijdelijk over de onderlaag asfalt. Er geldt dan ook een snelheidsbeperking.
Geluidshinder
De keerzijde van het nachtwerk is dat omwonenden geluidshinder kunnen ondervinden van de werken. We proberen dat geluid tijdens de uitvoering zoveel mogelijk te beperken. De meeste geluidshinder zal veroorzaakt worden door de freesmachines die het oude asfalt verwijderen, en de aan- en afrijdende vrachtwagens.