Nieuw logo voor Trans Europ

Trans Europ – gespecialiseerd in het geconditioneerd vervoer van levensmiddelen – heeft zijn ‘corporate branding’ onder handen genomen. Het nieuwe logo moet de herkenbaarheid van het transportbedrijf ten goede komen evenals duidelijk uitstralen waar de onderneming anno 2021 voor staat.

Doorheen de jaren is Trans Europ uitgegroeid tot een meer dan vertrouwde naam in het segment van het koel- en vriesvervoer van voedingsmiddelen voor menselijke consumptie in de Benelux, Frankrijk en Duitsland.

Alhoewel het huidige logo nog steeds zeer herkenbaar is, werd er toch geopteerd om de merknaam en het logo op een modernere manier in de markt te zetten en eveneens de website volledig te vernieuwen. Het nieuwe logo zet eveneens de positieve ontwikkeling van de onderneming extra kracht bij. Tevens geeft het logo duidelijk aan dat Trans Europ de toekomstige uitdagingen en opportuniteiten met verenigde kracht tegemoet treedt. 

De groene cirkel vormt daarenboven een duidelijke verwijzing naar het ecologische en duurzame traject dat de onderneming al een tijd aflegt : groene energie via zonnepanelen, zuivering van het water van de truck-wash en een zeer jonge trekkende en getrokken vloot met lage emissies zijn hier voorbeelden van.

 

Trans Europ uit Sint-Truiden beschikt over een vloot van 60 trekkers en 75 koelopleggers met dubbele temperatuur om gekoelde en diepgevroren voedingsmiddelen tegelijk in één vrachtwagen te vervoeren. Binnen het middelgroot transportbedrijf zorgt een team van enthousiaste medewerkers voor een stipte planning en uitvoering van zowel volle als deelvrachten en groupage.

Zowel de trekkers als de opleggers van de firma zullen stelselmatig in een nieuw jasje gestoken worden waarbij de blauwe en groene bedrijfskleuren alom vertegenwoordigd zullen zijn.

Benieuwd naar de nieuwe website van Trans Europ en naar wat deze onderneming aanbied, op het vlak van transport en logistiek; surf dan zeker eens naar www.trans-europ.be.