Aanpassing dienst burgerzaken

Door toedoen van het coronavirus en de tweede lockdown zal je de komende weken enkel voor dringende zaken een afspraak kunnen maken bij de dienst burgerzaken. Neem zeker contact op met het contactcenter van Stad Sint-Truiden indien je vragen hebt via het nummer 011 70 14 14. ma-vr 9u-16u en za 9u-12u)
Hieronder kan je het bericht van Stad Sint-Truiden lezen. (NC)

  • Voor het kopen van vuilzakken kan je terecht in de supermarkt. Het overzicht van de verdeelpunten vind je hier:
  •  Afhalen tegoedzakken van dit jaar: kan pas als de situatie terug normaliseert
  • Afhalen huisvuilzakken voor medische redenen: enkel indien het dringend is en dan na afspraak via het ContactCenter
  • Problemen met sticker groene container? Maak een afspraak via het ContactCenter!
  • Afhalen rijbewijzen indien dringend: kan na afspraak via het ContactCenter of via afspraken.sint-truiden.be!
  • Afhalen reispassen indien dringend: kan na afspraak via het ContactCenter of via afspraken.sint-truiden.be!
  • Aanvragen attesten: dat kan online! Moet je hiervoor toch dringend langskomen? Maak dan een afspraak via het ContactCenter!
  • Voor het opladen van een budgetmeter kan je nog altijd langskomen, meld je aan bij het onthaal.
  • Voor het afstempelen van documenten voor deeltijdse werkloosheid: kan na afspraak via het ContactCenter
  • Aanvragen van een containerparkkaart (www.sint-truiden.be/containerpark) kan via mail. De kaart wordt je per post opgestuurd.