Gevatte reclame van ‘De Jachthoorn’

Afslanken in negen weken kan je bij Tim Torfs. Of je in negen weken dik kan worden bij Tim Pisane van feestzaal ‘De Jachthoorn’ is een open vraag die je op dit moment op een banner in Zepperen vindt. Of hoe deze jonge zaakvoerder en Truienaar met lokale reclame gevat inspeelt op een nationale reclamecampagne van een ander.

© Fotograaf: Facebook Zepperen Samen

Op een huis in de Eynestraat in Zepperen prijkt al een tijdje de reclame van Tim Torfs: “Slank in 9 weken”. Tim Pisane zit nooit om een stunt verlegen. Maar nu pakt hij met zijn feestzaal De Jachthoorn uit met toch een heel ludieke knipoog naar de reclamecampagne van Tim Torfs. “Tim Pisane: dik in 9 weken?” staat op een banner vlak onder een bord van Tim Torfs te lezen. Of je bij Tim Pisane en in de Jachthoorn echt dik kan worden in een 9 weken laten we in het midden. Maar het zou kunnen, met dat lekker eten en al die feesten, zo denken we.